General information.

19. june 2015 at 13:53 | Mitchiia |  Každodenní zápisky
Dobré odpoledne ženy!

Na začátek mám pro Vás připravené základní informace, bez kterých Vaše cvičení nebude mít žádný smysl. Nejsou těžké, složité ani finančně náročné. Slyšeli nebo jste je četli už minimálně milionkrát, ale bez nich to bohužel nepůjde.


1. Pít čistou vodu.
+ plátek citrónu/lístky máty/plátky okurky


2. Vynechejte sladké.
Vymezte si jeden den v týdnu, kdy si dáte nějaký dortík nebo sladkost. Ten den dodržujte.

3. Ke každému jídlu se snažte jíst čerstvou zeleninu. Nemusí to být žádný salát, stačí nakrát okurku nebo rajče a lehce pokapat olivovým olejem (díky olivovému oleji zeleninu a jídlo vaše tělo rychleji zpracuje) Nepřidávejte sůl(>zadržuje vodu>budete mít nafouklé břicho).

4. Rozvrhněte si jídlo přes den, minimálně 5x denně.
Např. snídaně > ovesná kaše s banánem + zelený čaj (pročišťuje, má povzbudivé účinky)
svačina 1 > jablko a lískové ořechy
oběd > Zeleninové risoto
svačina 2 > pomeranč a mandle + zelený čaj
večeře > cottage sýr s rajčetem a suchárky s plátkovým sýrem

5. Minimálně 8 hodin spánku. Potřebujete přeci energii na psychicky náročné dny! :)

6. Cvičte každý den. Procházka se psem se taky počítá :P

7. Cvičte vždy ve stejnou dobu, ať si Vaše tělo zvykne.



Základy by byly :) Do toho ženy!!
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement